پریا آباده

سلام من پریا هستم فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه فردوسی مشهد. من هم مثل شما همیشه آرزو داشتم که بتونم ادامه تحصیل ارشدمو خارج از کشور تو یک دانشگاه خوب داشته باشم که خوشبختانه، رویاهام به حقیقت تبدیل شد و من الان دانشجوی ارشد فول فاند مهندسی کامپیوتر در دانشگاه گوئلف کانادا هستم. علاوه بر دانشگاه گوئلف کانادا، از دانشگاه دریکسل آمریکا و بون در آلمان ( دانشگاه 176 دنیا) پذیرش فول فاند داشتم و در طی این مسیر تمامی کارهای اپلای از خوندن زبان و آماده شدن برای امتحان آیلتس تا مکاتبه با اساتید و آماده سازی مدارک ویزا رو خودم انجام دادم . مکاتبه هایی که داشتم خیلی زیاد بود و بخاطر رزومه و متن ایمیل اصولی و کوتاه، شخصی شده برای هر استاد در زمان کم، افتخار این رو داشتم که 12 بار به مصاحبه دعوت شدم (با این که مقاله نداشتم ) که از این بین 4 تا آفر فول فاند از اساتید کانادا از و آمریکا داشتم و در نهایت انتخابم گوئلف کانادا شد. من با تمام استرس های مصاحبه با اساتید با زبان انگلیسی کاملا آشنا هستم و میدونم عمدتا چه سوالی میپرسن پس خیلی خوب میتونم کمکتون کنم تا آماده بشین. الان من اینجا هستم تا دلسوزانه و با عشق به عنوان کسی که خودش این مسیر رو تجربه کرده، به شما کمک کنم تا با برنامه‌ریزی دقیق و آگاهی کامل، این مسیر سخت رو به یک مسیر شیرین به‌سمت رویاهاتون تبدیل کنید. من آماده‌ام تا تجربیاتم رو با شما به اشتراک بزارم و شما رو در این مسیر همراهی کنم و هدفم این هست که شما با موفقیت و بدون سختی به رویاهای تحصیلی خودتون دست یابید.
پریا آباده

ما قادر به پردازش پرداخت شما نیستیم. لطفا مجددا تلاش کنید.
Thank you for your request!
Your confirmation number:

آشنایی و معرفی بیشتر مشاوران اپلای فور فری: پریا آباده

دانشگاه و رشته ای که در ایران خوندین؟
دانشگاه فردوسی مشهد - رشته مهندسی کامپیوتر
دانشگاه یا دانشگاه هایی که پذیرش گرفتید؟
دانشگاه گوئلف کانادا، دانشگاه drexel آمریکا
در چه زمینه هایی مایل به مشاوره دادن هستید؟
آماده سازی مدارک برای پذیرش، پیدا کردن استاد ها و مکاتبه باهاشون و شبیه سازی مصاحبه آنلاین... به صورت کلی: مشاوره مراحل اپلای و نحوه گرفتن پذیرش، مشاوره و راهنمایی در انتخاب آزمون زبان مناسب، آگاهی از شرایط دانشگاه و هزینه های جانبی زندگی و درآمد ها، مشاوره نگارش انگیزه نامه, مشاوره نگارش رزومه، مشاوره نگارش متن ایمیل
چه رشته هایی رو میتونید مشاوره بدین؟
رشته های مهندسی و مدیریت
نمره زبانتون ؟
6.5 آیلتس
سابقه دستیار پژوهشی(RA) داشتید؟ چند سال؟
بله - یک ترم اخر کارشناسی
سابقه دستیار آموزشی (TA) داشتید؟ چند سال؟
بله - 3 ترم
در زمان اپلای و گرفتن ویزا مجرد یا متاهل بودین؟
مجرد
آیا رشته شما جزو رشته های حساس برای ویزای کشور مدنظرتون بود؟
خیر
آیا دستاورد خاصی در رزومه تون داشتید؟(ثبت اختراع مقالات زیاد و...)
خیر - فقط تز خیلی قشنگی داشتم برای کارشناسی و معدل بالا
سابقه کار در ایران داشتید؟ مرتبط یا غیرمرتبط؟ چند سال؟
بله - 3.5 سال هست که در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن و هوش مصنوعی کار کرده ام
سابقه کار در خارج از کشور دارید؟ مرتبط یا غیرمرتبط؟ چند سال؟
خیر
گپ تحصیلی داشتید؟ چند سال؟
خیر
فرآیند اپلای خودتون رو کی استارت زدید و بعد از چند وقت به نتیجه رسید و اگه یادتون هست تعداد ایمیل هایی که زدید رو بصورت حدودی بنویسید
بله خودم انجام دادم. حدود 9 ماه پیش شروع کردم و 250 تا ایمیل متفاوت زدم و به هرکدوم هر هفته ریمایندر که فکر میکنم بالای 1000 تا بشه.
5 19 رای ها
امتیاز شما
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aida Roshani
Aida Roshani
17 روز قبل
امتیاز شما :
     

بسیار فرد دلسوز و بامسئولیتی هستند. قبل از مشاوره به من تو تلگرام پیام دادند و من توضیحات لازم رو دادم، برای همین سر جلسه به راحتی سوالاتم رو پرسیدم و با صبر و حوصله به من پاسخ دادند.

mahdiehnasiri74
mahdiehnasiri74
29 روز قبل
امتیاز شما :
     

مشاوره با خانم آباده ،بسیار مفید بود .ایشون تمام تجربه هاشون تو زمینه اپلای تحصیلی در اختیار بنده گذاشتن. واقعا با معرفت و دلسوز هستند. ازشون ممنونم.

رضا مهرداد
رضا مهرداد
6 ماه قبل
امتیاز شما :
     

با سلام
خیلی تشکر میکنم از خانم آباده بابت وقته زیادی که گذاشتند، بسیار دلسوزانه راهنمایی فرمودند و جزئیات رزومه بنده رو مشاهده و اصلاح کردند. با اطمینان میتونم بگم دلسوزترین کسی بودند که در این مسیر ازشون کمک گرفتم. علارغم اتمام کار مشاوره کماکان در تلگرام جوابگوی سوالات بنده با دقت هستند.

محبوبه عسکریان
محبوبه عسکریان
6 ماه قبل
امتیاز شما :
     

از مشاوره با ایشون رو پیشنهاد میدم چون علاوه بر نکته های خوبی که میگن ، خوش قلبی و انرژی خوبی دارن. بیشتر از زمانی که گفته شده بود وقت گذاشتن و حمایتشون حتی روزهای بعد از مشاوره هم ادامه داشت. علاوه بر مشاور،پشتیبان خوبی هم برای من بودن.

parskh1
parskh1
6 ماه قبل
امتیاز شما :
     

درود،

من اخیراً فرصت داشتم تا با پریا عزیز جلسه مشاوره‌ ای در زمینه مهاجرت تحصیلی داشته باشم و باید بگویم که تجربه‌ام فراتر از انتظاراتم بود. پریا جان نه تنها با دانش و تخصص خود در این زمینه به من کمک کرد، بلکه با حوصله، دلسوزی و توجه ویژه‌ای که به جزئیات داشت، توانست انگیزه و امیدی تازه در من برانگیزد.

او نه تنها به سوالات من پاسخ داد، بلکه با راهنمایی‌های عمیق و مفید خود، اطلاعاتی فراتر از آنچه انتظار داشتم ارائه داد. این نشان دهنده تعهد و علاقه‌مندی او به کارش و اهمیت به مراجعینش است.

من به کسانی که به دنبال مشاوره مهاجرت تحصیلی هستند، به شدت توصیه می‌کنم که از مشاوره پریا جان استفاده کنند. اطمینان دارم که تجربه شما نیز همانند من رضایت‌بخش، آموزنده و الهام‌بخش خواهد بود.

سپاسگزارم از پریا جان برای تمام تلاش‌ها و حمایت‌هایش.

مرجان
مرجان
6 ماه قبل
امتیاز شما :
     

من مورخ 1402/9/11 با خانم آباده جلسه مشاوره داشتم، راهنمایی های ایشون ، معرفی راهی که خودشون در پیش گرفتند در زمینه مکاتبه با اساتید و چند وب سایت و کانال تلگرامی برای من خیلی مفید بود، در ضمن خیلی خوش برخورد بودند و با خوش بینی که داشتند من رو امیدوار کردند به ادامه راه. سپاسگزارم ازشون

رضا مهرداد
رضا مهرداد
6 ماه قبل
امتیاز شما :
     

من با خانم آباده در خصوص رشته ی مهندسی نفت صحبت کردم، علارغم خاص بودن این رشته، کاملا سعی کردن از قبل اطلاعات لازمه رو جمع کنن و با توجه به اینکه با چندین مشاور مختلف در ۱ ماه گذشته صحبت کردم، دلسوزی و دقت ایشان برای راهنمایی اصلا قابل مقایسه با هیچ کس نبود (حتی وکیلم)، بسیار ممنونم از شما که حتی بعد از اتمام جلسه کماکان جواب سوال های بنده را میدهید.

اشکان
اشکان
7 ماه قبل
امتیاز شما :
     

بسیار خوش برخورد و با روحیه هستند. توصیه‌هاشون بسیار کمک کننده بود.

برخلاف خیلی از مشاوره‌ها که نکاتشون کلی هستش و خودمون از قبل میدونیم ولی در مورد ایشون واقعا در مورد رزومه و شرایط شخصی خودم بود و بسیار کمکم کردند.

قبل از شروع جلسه یک سری اطلاعات کلی از شما دریافت میکنند که از هدر رفتن وقت طی جلسه خودداری کنند.

در کل بسیار عالی

ملیکا
ملیکا
8 ماه قبل
امتیاز شما :
     

خانوم آباده واقعا عالی هستند و نکاتی رو مطرح میکنن که واقعا فرایند اپلای رو ساده تر میکنه

ملیکا
ملیکا
8 ماه قبل
امتیاز شما :
     

من واقعا از راهنمایی های خانوم آباده استفاده کردم و به نظرم واقعا نکات کلیدی و تاثیرگذاری رو توی جلسه مشاوره با ایشون میتونید یاد بگیرید.

mahlaamiri246
mahlaamiri246
8 ماه قبل
امتیاز شما :
     

خیلی عالی و صادقانه راهنمایی کردند. برای من هم بیش‌تر از ۴۵ دقیقه وقت گذاشتند؛ حتی یک سری از سوالاتم رو هم قبل از مشاوره تو تلگرام جواب دادند!
واقعا بعد از صحبت کردن باهاشون روحیه گرفتم!!

امیرحسین عدالتیان دوم
امیرحسین عدالتیان دوم
8 ماه قبل
امتیاز شما :
     

من خیلی از این جلسه مشاوره راضی بودم
خیلی بیشتر از اون ۴۵ دقیقه وقت گذاشتن
راهنمایی هاشون عالی بود و کمک کننده

یاسمین
یاسمین
9 ماه قبل
امتیاز شما :
     

خانم آباده واقعا دلسوز و باحوصله و با اطلاعات دقیق منو راهنمایی کردن و بهترین مسیر و اطلاعات جزئی راجع به دانشگاه های آمریکا و کانادا و مکاتبه با اساتید که جاهای دیگه پیدا نمیشه رو در اختیار من گذاشتن. ❤️

مریم ثابت
مریم ثابت
10 ماه قبل
امتیاز شما :
     

واقعا بسیار عالی راهنماییی کردندچه در خصوص راهنمایی دانشگاه ها و زمان و نوع ایمیل به اساتید و هم اینکه باتوجه به شرایط بهترین کار برای من چیه و واقعا بهم انگیزه دادن ممنونم 😍

ملیکا غلام‌زاده
ملیکا غلام‌زاده
10 ماه قبل
امتیاز شما :
     

خیلی عالی و دقیق راهنماییم کردن، مسیر اپلای رو کامل و واضح توضیح دادن و به همه‌ی سوال‌هام باحوصله پاسخ دادن

سحر
سحر
10 ماه قبل
امتیاز شما :
     

من با پریا جان جلسه مشاوره داشتم. به معنای کلمه دختر باهوش ، متعهد و منظبت که از حرف زدن باهاش لذت بردم.
تموم نیاز هایی که از جلسه داشتم رو براورده کرد و دوس دارم باهاش همچنان در ارتباط باشم.

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من