نگارش و ویرایش رزومه

هدف از نگارش رزومه، معرفی فرد در دو الی سه صفحه است، به طوری که استاد یا مسئول پذیرش دانشگاه بتواند در کم‌ترین زمان به دیدی کلی در مورد توانایی‌ها و سوابق تحصیلی و کاری متقاضی برسد. رزومه در فرمت‌های مختلفی نوشته می‌شود و مهم است به نحوی تدوین شود که مطالعه آن ساده بوده و در عین حال اطلاعات لازم را به خوبی در اختیار فرد بررسی‌کننده قرار دهد. ما در اپلای فور فری رزومه‌هایی با استانداردهای روز دانشگاه‌های دنیا نگارش می‌کنیم.

روند نگارش

روند نگارش در اپلای فور فری

از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن مراحل زیر طی می‌شود:

قدم اول
ثبت سفارش در سایت

با توجه به نیازی که دارید، روی گزینه «سفارش» کلیک کنید. در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود، اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید تا به درگاه خرید اینترنتی بروید.

قدم دوم
به کارشناسان اجرایی متصل می‌شوید

بعد از آن‌که سفارش شما ثبت شد، کارشناس نگارش مدارک با شما ارتباط می‌گیرد تا اطلاعات مورد نیاز برای نگارش رزومه را از شما دریافت نماید.

قدم سوم
انجام فرایند توسط کارشناس

کارشناس ما به محض دریافت اطلاعات لازم، فرایند نگارش یا ویرایش رزومه را شروع می‌کند و با توجه به زمان‌بندی صورت گرفته، آن را به دست شما می‌رساند.

قدم چهارم
بررسی مجدد رزومه

بعد از نگارش و تحویل رزومه، در صورتی که نظری در مورد بهتر شدن کیفیت داشتید، تا یک هفته می‌توانید به ما اعلام کنید تا کارشناس ما به شکل رایگان آن را اعمال کند.

همراهی با شما

تعرفه‌های نگارش و ویرایش رزومه (CV)

هزینه نگارش و ویراش رزومه (CV) و جزئیات خدماتی که در این سرویس‌ها ارائه می‌شود به شرح زیر است:

نگارش عادی (تحویل تا 14 روز)
تومان 1,350,000
  • نگارش در مدت حداکثر14 روزه
  • نگارش به زبان انگلیسی
  • دریافت اطلاعات به صورت آنلاین
  • نگارش براساس فرمت برترین دانشگاه‌ها
  • نگارش کاملا اختصاصی و یونیک
  • کاملا آکادمیک و انگیزشی
  • تحویل فایل به صورت WORD و PDF
نگارش فوری (تحویل تا 5 روز)
تومان 1,950,000
  • نگارش در مدت حداکثر 5 روزه
  • نگارش به زبان انگلیسی
  • دریافت اطلاعات به صورت آنلاین
  • نگارش براساس فرمت برترین دانشگاه‌ها
  • نگارش کاملا اختصاصی و یونیک
  • کاملا آکادمیک و انگیزشی
  • تحویل فایل به صورت WORD و PDF
ویرایش رزومه
تومان 880,000
  • ویرایش در مدت حداکثر14 روزه
  • ویرایش به زبان انگلیسی
  • دریافت اطلاعات به صورت آنلاین
  • ویرایش براساس فرمت برترین دانشگاه‌ها
  • ویرایش کاملا اختصاصی و یونیک
  • کاملا آکادمیک و انگیزشی
  • تحویل فایل به صورت WORD و PDF
ویژگی های خاص ما

چرا اپلای فور فری؟

کمک گرفتن از تیم حرفه‌ای اپلای فور فری فرصت‌های بیشتری در اختیارتان می‌گذارد

استفاده از به‌روزترین متدها

ما کیفیت کارهایمان را تضمین می‌کنیم. نگارش مدارک شما را کسانی انجام می‌دهند که خودشان اپلای کرده‌اند و به به‌روزترین متد رزومه نویسی مسلط هستند

بهترین قیمت

هدف ما این است که اپلای را ساده و ارزان کنیم. کافی است قیمت‌های اپلای فور فری را با بقیه موسسات مقایسه کنید. ما کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب ارائه می‌دهیم

تحویل سریع سفارش

حجم سفارش‌های ما بالاست، اما متعهدیم که کارها را در عین حفظ کیفیت، در زمان مناسب به دست شما برسانیم تا از ددلاین هیچ پوزیشنی جا نمانید

پشتیبانی 24 ساعته

تمام تلاش ما این است که در سریع‌ترین زمان پاسخگوی سوالات شما باشیم. همیشه کنار شماییم و پشیتبانی دائمی تا لحظه تحویل سفارش را وظیفه خود می‌دانیم

اساتید و کمیته پذیرش اول از همه به سراغ رزومه می‌روند؛ در همان‌جا کار را تمام کنید!

رزومه پایه اصلی در هر فرایند اپلای است. وقتی که برای یک پوزیشن خاص اپلای می‌کنید، اول از همه رزومه شما مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگر در رزومه اصول آکادمیک و استاندارد دانشگاه‌ها رعایت نشده باشد، همان ابتدا نتیجه را از دست داده‌اید. در نقطه مقابل، با یک رزومه اصولی، در واقع به آینده خود کمک کرده‌اید، زیرا ذهنیت کمیته پذیرش و استاد با رزومه شکل می‌گیرد!

سوالات متداول

پاسخ سوال‌هایتان را این‌جا پیدا کنید:

موعد زمانی تحویل سفارش چه موقع است؟

بسته به مورد انتخابی، رزومه ظرف 5 یا 14 روز کاری به شما تحویل داده می‌شود. در موارد استثنا برای آن‌که رزومه زودتر آماده شود، با پشتیبان ما در تلگرام یا واتس‌اپ ارتباط بگیرید.

رزومه آماده شده به صورت فایل ورد و پی دی اف برای شما ارسال می‌شود.

در صورتی که از فایل دریافت شده خود رضایت ندارید، در ابتدا می‌توانید از مهلت ویرایش رایگان خود استفاده نمایید و تمامی کامنت‌ها و نکات مدنظر خود را جهت اصلاح و بازبینی به کارشناس مربوطه بیان نمایید تا کارشناس نسبت به رفع ایرادات با توجه به نظر شما اقدام کند. در صورتی که همچنان از فایل خود رضایت نداشتید، می‌توانید به پشتیبانی ما در تلگرام نظر خود را ارسال نمایید تا نسبت به پیگیری و جلب رضایت شما اقدام گردد.

رزومه در هر صورت معرفی شما و توضیح سوابق کاری و تحصیلی‌تان است. در نتیجه اگر یک بار رزومه‌ای حرفه‌ای و استاندارد تهیه نمایید، می‌توانید آن را برای موسسات علمی گوناگون و برای پوزیشن‌های مختلف ارسال کنید.

رزومه سفارش داده شده شما توسط افرادی که قبلا اپلای کرده‌اند و در بهترین دانشگاه‌های دنیا تحصیل می‌کنند، نگارش می‌شود. همه این افراد تسلط خوبی به چگونگی نگارش و ویرایش یک رزومه استاندارد داشته و بهترین CVرا به دست شما می‌رسانند.

در سرویس ویرایش، فایلی که شما از پیش تهیه کرده‌اید توسط کارشناس ما بررسی شده و ایرادات آن رفع شده و نکات لازم جهت بهبود کیفی آن به فایل نهایی اضافه می‌شود. اما در سرویس نگارش، صفر تا صد تهیه رزومه به عهده ما خواهد بود.

می‌توانید از طریق آیدی تلگرام ما به آدرس https://T.me/AFF_admin و همچنین از طریق شماره 09935533936 از طریق واتس‌اپ به ما پیام دهید.

5 5 رای ها
امتیاز شما
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Fatemeh
Fatemeh
12 ساعت قبل
امتیاز شما :
     

من نگراش رزومه را سفارش داده بودم که با کیفیت و دقت انجام شد. از تیم apply for free ممنونم.

فاطمه
فاطمه
19 روز قبل
امتیاز شما :
     

پیگیریتون عالی بود واقعا.
ممنونم از مسئولیت پذیریتون🙏🏻

تینا
تینا
23 روز قبل
امتیاز شما :
     

ممنون از وقت و توجهی که میذارید
بسیار عالی بود ویرایش رزومه

سارا
سارا
1 ماه قبل
امتیاز شما :
     

من از خدمات نوشتن رزومه استفاده کردم، خانم خالوحسین زحمت این کار رو کشیدن، ایشون بسیار حرفه ای و با حوصله این کار رو انجام دادن و من بسیار راضی هستم.

فرزانه سلطانزاده
فرزانه سلطانزاده
1 ماه قبل
امتیاز شما :
     

من از ویرایش رزومه استفاده کردم و کاملا راضی بودم همه چی دقیق بررسی و ویرایش شد واسم اطلاعات لازم ازم گرفته شد و در نهایت یه رزومه حرفه ای تری برام تحویل داده شد.